Skip to content
0
Your cart is empty. Go to Shop
Menu
0
Your cart is empty. Go to Shop
Menu

Garanția produselor

Produsele comandate au garanție de producție de 30 zile calendaristice.

Nu se consideră defecte de fabricație, ca urmare nu fac obiectul acordării garanției următoarele:

  • particularități ale pieilor naturale: nervuri, mici diferențe de culoare – acestea sunt caracteristici ale unui produs realizat din piele naturală.
  • pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra și poate colora ușor piciorul. Acest lucru se întâmplă la primele purtări, până când produsul dobândește o patină unică.
  • micile neregularități și imperfecțiuni ale produselor sau ale părților din produse confecționate manual.

Condiții de garanție

  1. Dacă produsul prezintă defecte de producție nu se vor returna banii, ci vom asigura înlocuirea părții cu defect sau refacerea perechii, pe cheltuiala noastră. În acest caz, costurile de transport și refacere sunt suportate de către ZianaShoes.ro.
  2. Daca produsul prezintă defecte în urma purtării, nu se va aplica garanția de producție, dar se va efectua repararea produsului. Costurile vor fi suportate de către client sau ZianaShoes.ro, în funcție de natura defectului constatat.
  3. În situația în care produsul nu vi se potrivește din cauza unor greșeli în timpul comenzii, greșeli de măsurare, sau pur si simplu vi se pare că produsul este nepotrivit, ZianaShoes.ro asigură modificarea sau refacerea acestuia.

Pentru că nu ne dorim sa rămâneți cu un produs pe care nu îl veți putea folosi, vom căuta întotdeauna soluții la costuri minime, pentru ajustarea sau refacerea produsului. În cazul în care produsul nu vă este bun din diferite motive independente de noi, acesta nu se poate returna, dar se poate înlocui, iar costurile de transport vor fi suportate de către client.

Exemple (neexhaustive):

  • Greșeli de măsurare.
  • Greșeli în timpul comenzii.
  • Piciorul nu stă bine.
  • Perechea este prea mare sau vă strânge.
  • Tocul e prea mic sau prea mare sau orice alt motiv care nu presupune defecte de fabricație.
  • Tonalitatea culorii este diferită de ceea ce ați văzut de pe dispozitivul dvs. (telefon/calculator), perechea NU se poate returna. Doar daca este o diferență clară de culoare (verde in loc de albastru). Daca este extrem de importanta nuanța, puteți cere mostre – singurele costuri pentru acest serviciu sunt cele pentru transportul plicului cu mostre.
  • Dacă sunt necesare ajustări, costurile sunt discutate individual, în funcție de situație.

NU se pot returna:

! Produsele care au necesitat modificări pe calapodul clasic (barete suplimentare, accesorii suplimentare, cu lățime mai mare sau mai mica decât a calapodului de bază) sau orice alta ajustare făcută tiparului de baza.

! Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor.

! Încălțămintea făcută pe comanda personalizată, nu se poate returna. Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Ce faceți dacă pantofii vă strâng?

– Îi purtați prin casă cu un dres fin pentru câteva ore.

– Folosiți șanuri reglabile (în niciun caz nu cumpărați spray-uri care vă ”garantează” lărgirea rapidă).

– În ultimă instanță, vă rugăm să ne contactați pentru a-i lărgi pe calapod.

Ce faceți dacă pantoful vă este puțin larg?

Recomandăm să folosiți pernițe din silicon, se găsesc în comerț și fixează mai bine piciorul pe talpă.

– Dacă aceasta nu se dovedește o soluție pentru dvs., ne puteți trimite pantofii și noi îi vom strâmta prin aplicarea unor branțuri speciale.

Procedura de retur

  • Perechea comandată trebuie sa ajungă întâi la noi pentru a ne asigura că produsul nu este purtat.
  • Vă rugăm să împachetați cutia astfel încât să fie protejată și să nu se deterioreze în timpul transportului. În interior, înfășurați pantofii în hârtia albă de protecție.
  • Pantofii să nu aibă urme de purtare (nu proba pantofii pe suprafețe care zgârie sau afara, nu murdari interiorul). O alta persoana se va bucura de ei și vă rugăm să respectați acest lucru.
  • Returul trebuie sa se facă în maxim 5 zile lucrătoare din momentul primirii coletului.
  • Plata transportului și a costurilor de refacere va fi suportată de către client.
  • Nu acceptam colete cu ramburs.
  • Procedura de refacere nu se poate repeta.

Preluarea produsului în garanție

Completează aici formularul de garanție în care va fi necesar să menționezi numărul comenzii/facturii și descrierea defectului întâmpinat. Dacă vor fi necesare informații suplimentare, te vom contacta telefonic. Apoi vom înregistra solicitarea de ridicare colet. În ziua următoare vei fi contactat telefonic de către curier pentru ridicarea produsului. Rugămintea noastră este să ambalezi foarte bine produsul (de preferat în ambalajul în care a fost primit inițial) încât să ajungă în stare perfectă la noi.
Tot ce rămâne de făcut, este să predai curierului coletul.

  1. Îl verificăm
    După ce ajunge la noi produsul, va fi verificat estetic și tehnic.
  2. Vă oferim în maximum 5 zile o soluție
    În funcție de constatarea din service, vă vom oferi una dintre soluțiile următoare:
    – remedierea defectului produsului
    – înlocuirea produsului cu altul în cazul în care defectul nu poate fi remediat
    – restituirea sumei achitate pentru produs în cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit.
    * Dacă doriți, puteți păstra suma rezultată în urma unei soluționări de garanție cu returul sumei achitate pe produs, ca sold pentru comenzile viitoare. Ex: dacă ați returnat un produs în valoare de 900 lei și păstrați suma ca sold pentru comenzile viitoare, veți avea disponibili în contul de client 900 lei cu care puteți face achiziții pentru oricare produse din site.

Întrebări frecvente despre garanție

  1. Pot să beneficiez de garanție dacă nu găsesc factura fiscală/ certificat de garanție?
    Poți beneficia de garanție dacă produsul se află în termenul de garanție. Trebuie însă să  ne contactezi telefonic: 0334 404 449 sau pe email [email protected] și vom identifica împreună comanda pentru a putea înregistra cererea de garanție.
  2. Cum trebuie să fie produsul pentru a beneficia de garanție?
    Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie să fie în stare normală din punct de vedere estetic și tehnic. Probarea/testarea trebuie să fie făcută corect astfel încât să nu fie afectată starea estetică a produsului. *vezi mai sus produsele care nu fac obiectul garanției.
  3. Cum pregătesc produsul pentru a fi ridicat de către curier?
    Te rugăm să împachetezi produsul foarte bine, pentru a nu fi deteriorat la transport. Este important ca el sa ajungă la noi intact. De aceea, te rugăm același ambalaj în care produsul a ajuns la tine (cutia exterioară din carton).
  4. Cum aflu când ajunge produsul la voi?
    În momentul în care primim coletul de la tine, te vom anunța telefonic sau pe email. În general coletele ajung la noi în minimum două zile lucrătoare.
  5. Pot aduce produsul în showroom pentru a beneficia de garanție?
    Da. Este chiar mai recomandat să vii cu produsul direct în showroom. Astfel te vom putea ajuta cu informațiile necesare și vom procesa mai repede cererea de garanție, deoarece vei câștiga timpul de expediere prin curier.
  6. Când voi primi banii dacă cererea de garanție se soluționează cu returnarea sumei achitate pentru produs?
    În cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, cererea de garanție se va soluționa prin returnarea banilor achitați pentru produs.
    Imediat după aprobarea cererii de garanție, solicitarea de plată va fi trimisă către contabilitate și banii vor fi virați în cont în termen de 30 de zile lucrătoare.

Ai întrebări sau vrei detalii suplimentare?
Contactează-ne telefonic 0334 404 449 sau pe email [email protected] și vom fi bucuroși să îți răspundem.